Beschikbaarheid Smart2NetworX tijden Corona Pandemie

Terwijl wij geloven in direct menselijk contact om zo beter onze diensten uit te kunnen voeren. Wij hebben door het Corona virus helaas doen besluiten dat ook wij onze diensten tijdelijk anders moeten uitvoeren.

Onderstaande acties hebben wij doorgevoerd om de gezondheid van onze medewerkers, maar ook onze klanten zo goed mogelijk te houden. Het advies van de overheid om minimaal contact te hebben volgen wij ook op.

Dit houdt in dat wij met ingang van vandaag de volgende maatregelen hebben doorgevoerd:  

  • Thuiswerken
    Vanaf 16 maart werken onze medewerkers vanuit een thuis locatie. 
     
  • Bereikbaarheid Servicedesk
    Onze servicedesk voor alle diensten blijft volledig beschikbaar. Ook op afstand zijn wij in staat al uw voorkomende problemen op te lossen.
     
  • Algehele bereikbaarheid
    Naast de Servicedesk zullen ook andere medewerkers bereikbaar blijven voor al uw vragen. U kunt ons op dezelfde manier bereiken zoals u gewend bent. Bel naar: 088-6571330 of mail naar support@smart2networx.nl
     
  • Geplande werkzaamheden en afspraken op locatie
    Wij zullen vrijwel alle op locatie geplande werkzaamheden remote uitvoeren. Werkzaamheden die niet remote uitgevoerd kunnen worden zullen in overleg met u zo snel mogelijk opnieuw gepland worden.  
     
  • Geplande werkzaamheden remote: 
    De geplande werkzaamheden die remote uitgevoerd zouden worden, veranderen niet in de planning. Gelukkig zijn wij nog volledig in staat om de diensten uit te kunnen voeren, en daarom blijven wij dit ook gewoon doen. 
     
  • Spoedwerkzaamheden
    Het oplossen van storingen op locatie zullen wij zoveel mogelijk door laten gaan. Wij verzoeken u wel zo min mogelijk fysiek contact te hebben met onze medewerkers. 
      
  • Services Level Agreements en andere overeenkomsten
    Wij zullen er uiteraard alles aan doen om alle gemaakte afspraken na te komen. Echter gezien de overmacht situatie kan er in sommige gevallen worden afgeweken van de gemaakte afspraken. 
     
  • Thuiswerkplek klanten:
    Gelukkig kunnen bijna alle klanten thuiswerken. Mocht dit nog niet mogelijk zijn bij u, laat het dan weten en dan hebben we voldoende mogelijkheden beschikbaar om hierin te ondersteunen. Implementatie van Microsoft Teams of Windows Virtual Desktop kunnen wij op afstand implementeren.

Wij hopen dat iedereen gezond door deze Corona Pandemie heent komt!